Azienda

storica2-big

Dal 1950 decorazioni di qualita’

La ditta Inga inizia la sua attività nel 1950 con la produzione di stucchi artistici decorativi.
Alla produzione storica di cornici in gesso, colonne di vari stili, applique per l’illuminazione, archi, fregi e ornamenti, si affianca una linea più attuale di complementi per l’arredamento, come i bassorilievi fedelmente tratti da opere d’arte di cui la ditta Inga possiede una collezione fra le più importanti a livello nazionale. E ancora rivestimenti per camini, busti e statue.

In negozio si può trovare una ampia scelta di basamenti per tavoli, consolle, quadri, specchiere, articoli regalo e bomboniere.

Quality decorations since 1950

Inga begins its activities in 1950 with the production of artistic stuccoes. Along with the historic production of plaster mouldings, columns in various style, lighting appliqués, arches, friezes and ornaments, a more contemporary line of complements for furniture is added, as the collection –one of the most important at a national level- of bas-reliefs faithfully rendered from works of art. Besides to them, there are decorative coverings for fireplaces, busts and statues.

A wide choice of table bases, console tables, paintings, mirrors and frames, gift articles and fancy bonbonnières are available in the shop.

storica1-big